به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران سامانه دیدبان در راستای شفافیت اقدامات و پیگیری نحوه ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف راه اندازی شده است.
شهروندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی می توانند شکایات خود از 44 هزار مرکز زیرپوشش این سازمان شامل مهدهای کودک ، مراکز مشاوره و روانشناسی ، نگه داری معلولان و سالمندان ، معلولان جسمی ، ذهنی و حرکتی ، بیماران روانی مزمن و توانبخشی را در این سامانه ثبت کنند تا بررسی و رفع شود.
لازم بذکر است تجمیع بانک اطلاعاتی مددجویان، شفاف سازی و تسهیل ارائه خدمات و جلوگیری از موازی کاری مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه می باشد.
نظر شما